6.1.11

Etarget.bg - поредната смотана българска услуга

Наскоро реших да махна google adsense и да пробвам някои от българските алтернативи.
Мотивите ми бяха:
Да видя дали някоя българска фирма просто не е по-доходоносния вариант.
Плащането определено би трябвало да е по-бързо и опростено
Ако стане проблем определено реакцията би трябвало да е по-бърза
Все пак да помогна на родния бизнес макар и с малко

Спрях се на etarget - имат хубав прост сайт и всичко изглежда точно и ясно. Рекламите също не седят зле. Хубаво де, но още в първите няколко часа потребители на сайта се оплакаха, че антивирусната им пищи. Махам рекламите - спира да пищи. Реших да се обърна към etarget тъй, като явно проблема е при тях:

Здравейте.
Казвам се Явор Инджев и съм администратор на Strelki.info. Вчера
сложих ваши реклами, но потребител веднага подаде сигнал че
антивирусната му реагира на рекламите все едно са заразени.

Ето и поста на потребителя:
Begin scan in 'C:\Users\abs\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary
Internet Files\Low\Content.IE5\HL7VS8EK\call_frame[1].htm'
C:\Users\abs\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet
Files\Low\Content.IE5\HL7VS8EK\call_frame[1].htm
[DETECTION] Contains recognition pattern of the
HTML/Infected.WebPage.Gen HTML script virus
[NOTE] The file was moved to the quarantine directory under the name
'4903347e.qua'.


не е нещо особенно и опасно просто пропищя, явно рекламата е заразена
, не помня на коя беше


http://www.etarget.bg/call_frame.php?ke ... 41b0b79d98
тук пак изпищя
[DETECTION] Contains recognition pattern of the
HTML/Infected.WebPage.Gen HTML script virus
[NOTE] The file was moved to the quarantine directory under the name
'496f9da6.qua'.

Към момента рекламите са премахнати до изясняване на случая.
Тъй като имам желание да използвам вашите услуги, ще се радвам да ме
държите в течение, относно проблема.
Поздрави,
Явор Инджев – Strelki.info


След 24 часа пиша второ писмо, тъй като никой не обърна внимание на първото:

Здравейте. Минаха 24 часа от последния ми e-mail по повода без никаква
реакция от ваша страна.
Бих искал да ви използвам услугите, но силно ме притеснява риска да
имам съмнителен код в страницата.


Следва все пак някакво писмо и от тяхна страна:

Zdraveite,

Problema v momenta se razreshava.

Pozdravi Etarget


Това, че си позволяват да ми пишат на латиница, все едно са си в скайп и чатят с приятелче не го коментирам.
Все пак за да е ясно, че очаквам и отговор кога мога да сложа рекламите обратно им пиша:

Благодаря за информацията.
Ще се радвам да ми кажете кога мога да върна рекламите на сайта.

Поздрави.


След доста време и никакво писмо от тяхна страна им пиша пак:

Здравейте отново.
Вече повече от месец чакам потвърждение от ваша страна относно
проблема, за които пак преди повече от месец писахте, че разрешавате.

През това време вие ми изпратихте внушително количество автоматизирани
писма свързани по някакъв начин с вашата услуга, която аз очевидно в
този период не ползвам, за да не останат потребителите ми с
впечатлението, че сайта е заразен.

Ако все пак проблемът е разрешен, ще се радвам да ми го подскажете
някак си, за да върна рекламите обратно.

Поздрави.


Следва телефонен звън от техен служител. Любезната дама започна да ми обяснява как да върна рекламите обратно. На въпроса от моя страна - оправили са ги, тя ми отговори, че не знае, но ще пита. Аз и обясних, че няма да ги връщам преди да ми потвърдят, че всичко е наред. След 1 час пак ми звъни с потвърждение, че са премахнали проблема и че не са ми отговорили, щото имало много отпускари. Следващия път да съм кажел, кой точно банер прави проблем и, че това не било проблем от тях, а от техните рекламодатели. Обясних й, че не ме интересува къде точно е проблема и че се появява когато сложа техния код, което ми е достатъчно да се обърна към тях. С това разговора приключи, но не и ядовете.

Върнах рекламите и започнах да следя данните от админ панела им. Крайния резултат е, че почти никой не им цъка по рекламите от което е моя доход от тях е доста мизерен. Причината е доста очевидна - рекламите въпреки, че ги представят за таргетирани, всъшност не са - пускат всякакви глупости, но нищо свързано с темата на сайта, който е за часовници. Примерно хапчета за отслабване, лаптопи и т.н. Чак вчера на една от двете позиции се появи реклама свързана с часовниците, но другата си остана аут ъф контекст.

За това разбира се пак се обърнах към тях със следното писмо:

Здравейте.
Казвам се Явор Инджев и съм собственик на Strelki.info
Втори ден ваши реклами се въртят на сайта, но така и не видях
контекстни такива. Самия сайт е за часовници, но до момента не съм
видял реклама дори и близка до темата.

Съзнавам, че може би нямате подходящ рекламодател за конкретната тема,
но би било добре поне да се появяват по-мъжки теми (посетителите на
сайта са 95% мъже), като коли, спорт, оръжия и т.н. В момента
рекламите по никакъв начин не отговарят на публиката и съдържанието на
сайта от което вярвам губят всички страни.

Моля проверете аз ли не правя нещо като хората, има ли нужда да се
изчака още или просто положението е такова и такова ще си остане.

Благодаря предварително.

Поздрави,
Явор Инджев - Strelki.info


Никаква реакция

Следва второ писмо:

Още очаквам отговор от вас.
Поздрави.


Пак никаква реакция. Което довете и до трето писмо:


Отношението ви към потребителите е отчайващо - вие дори не си правите
труда да отговаряте на елементарни въпроси...
Колко време трябва да чакам за въпрос зададен на 21-ви декември?? Така
определено не вършим работа.
В момента рекламите които виждам на сайта са за отслабване и лаптопи!
Вашите реклами не са контекстни! Вашите реклами явно се пускат на
случаен принцип с което определено се чувствам излъган. Какъв е
смисъла от вашата услуга, ако от google получавам 2-3 пъти повече
пари, не защото дават повече на клик, а защото хората цъкат повече на
техните реклами, защото те наистина за контекстни.

Бих искал това писмо да се счита за оплакване и да бъде препратено към
вашия управител.
Бих искал отговор от негова страна по случая.

При следваща липса на отговор в разумния срок от 24 часа ще направя
тази дискусия (повече приличаща на монолог) публична, така, че много
хора да имат предвид вашето отношение преди да поставят ваши реклами
на сайта си.Отношението ви към потребителите е отчайващо - вие дори не си правите
труда да отговаряте на елементарни въпроси...
Колко време трябва да чакам за въпрос зададен на 21-ви декември?? Така
определено не вършим работа.
В момента рекламите които виждам на сайта са за отслабване и лаптопи!
Вашите реклами не са контекстни! Вашите реклами явно се пускат на
случаен принцип с което определено се чувствам излъган. Какъв е
смисъла от вашата услуга, ако от google получавам 2-3 пъти повече
пари, не защото дават повече на клик, а защото хората цъкат повече на
техните реклами, защото те наистина за контекстни.

Бих искал това писмо да се счита за оплакване и да бъде препратено към
вашия управител.
Бих искал отговор от негова страна по случая.

При следваща липса на отговор в разумния срок от 24 часа ще направя
тази дискусия (повече приличаща на монолог) публична, така, че много
хора да имат предвид вашето отношение преди да поставят ваши реклами
на сайта си.



Което пък доведе и до този пост. Защото не е възможно да се остави просто така някаква фирма да губи времето и нервите на своите клиенти и просто да игнорира писмата им. Не може в 21-ви век клиента да продължава да се чувства нечут, изолиран и безпомощен. Вече има Интернет :).

1 коментар:

Анонимен каза...

Определено ме отказа от тях! Няма да им ставам партньор.